Tańsze mięso w Lidlu: Lidl Polska na stałe obniża ceny świeżego mięsa

2020-05-26 16:24

Rynek produktów spożywczych aktualnie zmienia się jak nigdy dotąd. Sieci handlowe nie były w stanie przewidzieć, w jakim kierunku będą rozwijać się trendy konsumenckie. Jedno jest pewne – klienci bardzo potrzebują teraz produktów podstawowych dobrej jakości i zwłaszcza w niskiej cenie. Sieć Lidl Polska rozumiejąc doskonale te potrzeby, zdecydowała się obniżyć ceny świeżego mięsa o -33%, na dobre!

5523221-RZEZNIK-FIT-LIFE-Mieso-na-gulasz-z-fileta-z-piersi-indyka-300g.jpg
Autor: materiały prasowe Lidl Mięso gulaszowe z piersi indyka również ma nową, obniżoną cenę

Świeże mięso znacznie tańsze niż przed rokiem? Analitycy rynku nie przewidywali takich zmian w poziomie cen świeżych produktów, stało się to jednak faktem. Sieć Lidl Polska właśnie obniżyła ceny świeżego mięsa marki RZEŹNIK do -33%, już na dobre.

RZEŹNIK to marka sieci Lidl, w ramach której klienci znajdą kilkadziesiąt świeżych produktów mięsnych, wysokiej jakości, w niskiej, teraz jeszcze niższej, cenie. Warto podkreślić, że 100% świeżego mięsa RZEŹNIK we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska pochodzi tylko od polskich producentów.

Obniżając ceny świeżego mięsa sieć Lidl Polska chce odpowiedzieć na aktualne potrzeby konsumentów, ale także odwrócić trend zamrażania świeżych produktów, który stał się widoczny na początku marca. Walory smakowe świeżych produktów nie podlegają wątpliwości, a regularne dostawy zawsze gwarantują dostępność świeżego mięsa w sklepach.

Mięso mielone wieprzowe, 3,99 zł/400 g

Inspiracje, jak wykorzystać mielone mięso wieprzowe, znajdziecie w artykule Sposób na kotlety mielone - 15 przepisów na pysznego mielonego

Kurczak biesiadny tuszka, 9,99 zł/kg

Polecamy doskonały przepis Perfekcyjnego kurczaka pieczonego w całości z warzywami

Filet z piersi indyka, 19,90 zł/kg

Zastanawiacie się, co zrobić z filetu indyczego? Ta panierka zmienia wszystko! Wypróbujcie przepis na obłędne sznycle z filetu z piersi indyka 

Dzięki współpracy z polskimi dostawcami, w roku obrotowym 2019 wartość produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci przez 241 polskich dostawców, do 25 europejskich krajów wyniosła 3,1 mld PLN, co czyni sieć największym eksporterem polskich produktów rolno-spożywczych. Spośród 25 zagranicznych rynków, największa współpraca eksportowa za pośrednictwem sieci Lidl odbywała się z Litwą, Słowacją, Czechami, Rumunią i Węgrami, a najbardziej istotne produkty w eksporcie stanowiły polskie wędliny, świeże mięso, sery i pieczywo.

„Regularna, codzienna sprzedaż do sklepów sieci Lidl pozwala nam gwarantować wysoką jakość produktów, stabilną współpracę z ponad setką polskich, rodzinnych gospodarstw rolnych oraz wielu krajowych dostawców. Niewątpliwie największą zaletą Lidla jest bardzo silne wspieranie rozwoju producentów krajowych, w tym Indrol, na rynkach krajów Europy. Dzięki temu staliśmy się jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów produkujących mięso z indyka w Polsce i Europie” – komentuje Paweł Waligórski, właściciel firmy Indrol, posiadającej 100% polskiego kapitału, dla której Lidl Polska jest głównym partnerem biznesowym.

Szczegółowe informacje na temat nowych, lidlowych cen mięsa RZEŹNIK dostępne są na stronie https://www.lidl.pl/pl/c/na-dobre-obnizamy-ceny-miesa/c3289/w2