Gang Mocniaków już w Biedronce. Jak zdobyć Mocniaka za darmo?
W sklepach sieci handlowej Biedronka właśnie zaczął grasować Gang Mocniaków. To kolejna odsłona akcji lojalnościowej. Zebrane podczas zakupów naklejki będzie można wymienić na pluszowe zabawki dla najmłodszych. Tym razem będą to cieszące się największą popularnością produkty. Jakie są zasady akcji i jak zdobyć Mocniaka za darmo?
Gang Mocniaków 2023. Kto należy do gangu?
Po zeszłorocznym sukcesie Gangu Bystrzaków portugalska sieć sklepów postanowiła ruszyć z nową akcją. Tym razem Biedronki opanuje Gang Mocniaków. To 11 pluszaków, wśród których znalazły się Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś i Krem Krzyś. Klienci będą mogli zdobyć także książki.
Gang Mocniaków – zasady akcji
Aby wybrana maskotka trafiła w ręce klienta, należy zebrać odpowiednią liczbę naklejek. Otrzyma je każdy, kto zrobi zakupy za 69 zł. Dodatkowe naklejki będą przyznawane także za zakupy z kartą lojalnościową Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka. Klienci otrzymają więcej naklejek za zakup warzyw lub owoców, produktów z oferty specjalnej i „Mocny wybór”. W aplikacji dostępny jest również quiz, za rozwiązanie którego można otrzymać dodatkowe naklejki.
Jak zdobyć Mocniaka?
Aby otrzymać Mocniaka za darmo, należy uzbierać 60 naklejek. Pluszaka można jednak odebrać już po zebraniu połowy z nich, ale trzeba dopłacić 24,99 zł. Mocniaka można też kupić bez naklejek. Cena maskotki wynosi 49,99 zł. Podczas trwania akcji do zdobycia są także książki dla dzieci. Można je odebrać za 15 naklejek lub kupić za 14,99 zł.
Do kiedy Gang Mocniaków będzie dostępny w Biedronce?
Akcja lojalnościowa Biedronki z Gangiem Mocniaków rozpoczęła się 28 sierpnia i potrwa do 18 listopada. W tym czasie w sklepach sieci handlowej przyznawane są naklejki, za które można otrzymać jedną z maskotek z Gangu Mocniaków za darmo. Wymiana naklejek przewidziana jest do wyczerpania zapasów, ale Biedronka zastrzega, że nie potrwa dłużej niż do 2 grudnia tego roku.
Kampanie lojalnościowe Biedronki mają charakter edukacyjny, a ich adresatami są dzieci. Podczas dotychczasowych akcji Biedronka rozdała w sumie 40 milionów zabawek i 6 milionów książek dla najmłodszych.