Oldschoolowe opakowania Śliwki Nałęczowskiej w nowej odsłonie

2018-10-16 12:18

Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Odświeżono opakowania, łącząc oryginalny, oldschoolowy design z nowoczesnością. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się tej jesieni. Przypominamy, że trwa LOTERIA „Stylowe Śliwkobranie”

Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej - opakowania
Autor: materiały prasowe Colian Niezmienna jakość od 40 lat  - Śliwka Nałęczowska 

Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.

Inspirację dla nowego wizerunku marki stanowiło niezmienne od 50 lat opakowanie śliwki – torebka o wadze 350 g, wyróżniające się charakterystycznymi kropkami, nawiązującymi do designu lat 60, kiedy Śliwka Nałęczowska powstała. Nowy design cechuje elegancki minimalizm połączony z tradycyjnym wzorem, a kolorystyka marki została utrzymana w rozpoznawalnej tonacji stylowego granatu, zestawionego z zielenią i bielą.

Praliny są dostępne w różnych gramaturach i opakowaniach, w prezentowych bombonierkach, gustownych kartonikach, szykownych sztabkach czy poręcznych torebkach. Śliwka Nałęczowska jest też oferowana w limitowanym kartoniku, kształtem nawiązującym do owocu śliwki oraz stylowej, owalnej puszce.

UWAGA! Do końca listopada br. trwa wyjątkowa akcja dla fanów Śliwki Nałęczowskiej. Marka przygotowała loterię „Stylowe Śliwkobranie”. Do wygrania jest ponad 3000 designerskich nagród z kolekcji Śliwki Nałęczowskiej oraz samochód wart 50 tysięcy złotych. Za projekty nagród odpowiada zwyciężczyni konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, a inspiracją do tego designu stanowiło właśnie nowe opakowanie Śliwki Nałęczowskiej!

Więcej informacji LOTERIA „Stylowe Śliwkobranie”.