Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek z charakterem!
Smaczne i pożywne śniadanie to sprawdzony sposób na dobry początek dnia. Nadaj więc swoim kanapkom charakteru! Jak? To bardzo proste! Już jest Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku. Zaproś go do swojej kuchni! Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Tylko w tym serku znajdziesz tyle charakteru!
Dzień z Kanapkowym po prostu musi się udać! Do wyboru mamy aż sześć smaków: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie! Nowy Hochland Kanapkowy to intensywne składniki, wyrazisty smak i wspaniała, kremowa konsystencja. Twoje kanapki nabiorą wyjątkowego charakteru! Spróbuj, a z pewnością Kanapkowy miło cię zaskoczy. Tu nie ma miejsca na monotonię i nudę!
W prostych i smacznych kanapkach z serkiem Hochland Kanapkowym możesz zasmakować już teraz. Zdecyduj, jaki smak będzie Twoim ulubionym! Każdy z sześciu smaków serka reprezentuje inna, niezwykle wyrazista osobowość:
Hochland Kanapkowy śmietankowy poleca Mieszko „Prezes” Mleczko
Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Hochland Kanapkowy z szynką poleca Alina Wędlina von Schinka… z Szynkiem
Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Hochland Kanapkowy ze szczypiorkiem poleca Franuś Szczypiorek
Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Hochland Kanapkowy z czosnkiem i ziołami poleca Czosnek w squadzie: Ostry, Silny i Mocny
Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Hochland Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem poleca Mieczysław Ogórek
Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Hochland Kanapkowy z prażoną cebulką poleca Ula Cebula
Gramatura 130 g, cena: 2,69 zł
Nowy Hochland Kanapkowy – serek z charakterem otrzyma silne wsparcie promocyjne. W czerwcu br. startuje kampania telewizyjna, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. W czerwcu pojawi się także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR. Kreację spotów przygotowała agencja GPD Agency. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.