Kierunek Azja – nowy Mix SAŁAT z MIZUNĄ marki Eisberg
W dobie niesłabnącego zainteresowania kuchniami z najdalszych zakątków całego świata, marka Eisberg przygotowała propozycję dla poszukiwaczy egzotycznych smaków. Mix sałat, na czele z wyrazistą mizuną, wprowadzi powiew świeżości do naszej kuchni, stając się idealnym dopełnieniem niejednej potrawy.
Zasmakuj orientu
Niejednokrotnie po inspirujących wakacyjnych wojażach mamy ochotę przełamać kulinarną rutynę i przenieść dopiero co poznane oryginalne smaki do rodzimych dań. Zadanie z pozoru nie tak proste w wykonaniu, przestaje być abstrakcyjne, gdy skorzystamy z egzotycznych komponentów, które na szczęście bardzo często są już na przysłowiowe wyciągnięcie ręki.
Chcąc przywołać kuchnię Dalekiego Wschodu i urzeczywistnić orientalne inspiracje warto zaopatrzyć się w Mix sałat z mizuną marki Eisberg.
Kluczowy składnik mieszanki stanowi nie bez kozery nazywana japońską musztardą – mizuna. Ta atrakcyjna wizualnie odmiana sałaty ma wyrazisty, lekko musztardowy posmak, dlatego idealnie sprawdzi się w daniach, które wymagają nuty pikanterii. Doskonale smakuje na surowo, jako składnik sałatek czy dodatek do kanapek.
W Japonii często używana jest na finalnym etapie przygotowania potrawy – do gotowych zup czy też jednogarnkowych dań. Poza walorami smakowymi mizuna to również bogactwo właściwości prozdrowotnych: zawiera przeciwutleniacze – glukozynole, witaminy A i C oraz żelazo, potas i błonnik.
Już na początku października Mix sałat z mizuną dostępny będzie w ramach Akcji Azja w sklepach sieci Biedronka.
Mix sałat z mizuną marki Eisberg
Składniki: Mizuna, sałata fryzyjska, cykoria endywia, cykoria sałatowa radicchio
Masa netto: 150 g
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada trzy zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.