To olej czy ocet? Klienci wyśmiewają „nowy hit”, który pojawił się w Biedronce
Na początku tygodnia zawrzało na facebookowej grupie „Biedronkowe cuda”. To właśnie tam pojawiło się zdjęcie oleju, które wykonała klientka sklepu. Członkowie grupy zastanawiają się, dlaczego w ofercie sieci handlowej pojawił się produkt, którego kolor budzi poważne wątpliwości.
O sprawie przezroczystego oleju z Biedronki poinformowała Wirtualna Polska, która zamieściła zdjęcie wykonane przez klientkę sklepu. „Takie oto cudowne oleje w Biedronce. No powiem wam, że w pierwszej chwili myślałam, że to ocet” – w ten sposób kobieta opisała olej słonecznikowy w cenie 9,29 zł za sztukę. Post wzbudził spore zainteresowanie członków grupy, którzy zamieścili mnóstwo komentarzy wyśmiewających produkt. Wiele osób zaczęło zastanawiać się, czy taki olej jest bezpieczny dla zdrowia.
Wirtualna Polska postanowiła dowiedzieć się więcej w biurze prasowym Biedronki. Według sieci handlowej olej jest pełnowartościowym produktem, a jego jasny kolor jest wynikiem procesu rafinacji i nie wpływa na jego jakość. Dodatkowo w komunikacie podkreślono, że na każdym etapie produkcji i dystrybucji zachowywane są najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz kontrola jakości.