Wybrane przez Restaurant Week – nowa wiosenna kolekcja H&M Home już w sprzedaży!

Wybrane przez Restaurant Week – nowa wiosenna kolekcja H&M Home już w sprzedaży!

Autor Zdjęcia: mat. pras. Restaurant Week

Wystartowała najnowsza kampania marki H&M HOME. Wiosenna kolekcja powstała przy współpracy z Restaurant Week, wydarzenia, które od ponad 5 lat zaprasza Polaków do najlepszych restauracji w kraju. Tym razem do celebracji wyjątkowych chwil, zachęca w domu, inspirując do nakrycia stołu elementami z nowej kolekcji.

Restaurant Week organizator największego festiwalu kulinarnego fine dining przygotował również trwający właśnie www.DeliveryWeek.pl Od teraz można nie tylko zamówić pyszne jedzenie prosto z restauracji, ale również zasiąść do pięknie udekorowanego stołu i poczuć się jak w pięciogwiazdkowej restauracji. 

Wzorzyste obrusy, patery na ciasta, porcelanowe filiżanki i kubki, tace, karafki, sztućce czy kieliszki – to tylko wybrane elementy spośród bogatego, wiosennego wachlarza dostępnych dekoracji domowego stołu. Designerskie, z pięknym detalem i wysokiej jakości propozycje, powstały w duchu najnowszych trendów aranżacji wnętrz.

Współpraca z H&M HOME to dla nas ogromna przyjemność i wyróżnienie. To co łączy Restaurant Week i markę H&M, to doskonałe zrozumienie jak ważna jest oprawa stołu i jej poszczególne elementy – wszystko co wpływa na atmosferę, emocje i wspomnienia płynące z doświadczenia tym razem nie restauracyjnego, ale domowego. W tym szczególnym czasie, ważne by celebrować te chwile. Mamy nadzieję, że kampania będzie hitem tej wiosny i że to pierwsza z wielu kolaboracji z H&M HOME – komentuje współpracę Paweł Światczyński, założyciel i CEO Restaurant Week.

Wszystkie produkty z kolekcji dostępne są w sklepie internetowym marki. Kampania Wybrane przez Restaurant Week potrwa do 3 maja.

 

Ocena: 5