Od połowy zeszłego roku dostępna jest nowa aplikacja Moja Biedronka. Wśród rożnych funkcji znajdziemy shakeomat. Po uruchomieniu aplikacji należy kliknąć banner, następnie potrząsnąć telefonem, a na ekranie ukaże się promocja. Użytkownicy mogą codziennie skorzystać z nowej oferty, a od tego tygodnia shakeomat działa dwa razy w ciągu dnia. Shakeomat odsłania nie tylko promocje na produkty, ale i udostępnia vouchery na różne kwoty.
Shakomat zyskuje coraz więcej fanów. Już teraz 9 na 10 użytkowników korzystających codziennie z funkcji, mogło zaoszczędzić ponad 1,7 mld zł.
Możliwość skorzystania z shakeomatów dwa razy dziennie to krok w misji Biedronki, aby codziennie pomagać w oszczędzaniu.
Według danych Biedronki liczba zarejestrowanych użytkowników, którzy posiadają kartę Moja Biedronka, wynosi już ponad 15 mln. Jest to największy program lojalnościowy w Polsce.