BIO dania wegańskie: nowa oferta Farmy Świętokrzyskiej w Lidlu
Lidl Polska rozszerza współpracę z Farmą Świętokrzyską – swoim stałym, polskim dostawcą bio warzyw i owoców – o ekologiczne i wegańskie potrawy. Produkty z biofarmy powstają z miłości do natury i troski o najwyższą wartość odżywczą. W nowej ofercie sieci Lidl znajdą się dania tradycyjne, jak wegański bigos, flaczki, kapusta z grochem, a także nowoczesne – lunch z dyni, puree ziemniaczane czy soja w sosie pomidorowym.
Właścicielami Farmy Świętokrzyskiej jest małżeństwo z Ćmielowa, Państwo Gębka, którzy już od kilku lat dostarczają bio warzywa i owoce na Ryneczek Lidla. Zapewniają oni konsumentom składniki najwyższej jakości, wytwarzane bez sztucznych nawozów. Jako weganie marzyli, aby jeść produkty ze swojej uprawy, dlatego stworzyli własną biofarmę, dzięki której ich ekologiczne produkty mogą trafić również i na nasze talerze.
Długotrwałe i dobre relacje zaowocowały rozszerzeniem asortymentu sieci Lidl o kolejne ekologiczne oraz wegańskie produkty. Tym razem klienci będą mogli spróbować tradycyjnych dań gotowych wytwarzanych z ekologicznych składników najwyższej jakości. W ofercie pojawią się wegańskie bio flaczki, wegański bio bigos, bio kapusta z grochem, a także bio lunch z dyni, bio puree ziemniaczane i bio soja w sosie pomidorowym. Wszystkie dania są starannie przygotowywane, wytwarzane ręcznie według tradycyjnych receptur. Wystarczy tylko je podgrzać i delektować się pełnowartościowym posiłkiem.
„Cieszymy się z faktu rozszerzenia współpracy z Lidlem. Głęboko wierzymy w to, że codzienne wybory żywieniowe mają wpływ na nasz świat. Dlatego warto zadbać o zawartość swojego talerza. Od dłuższego czasu zaopatrujemy sklepy Lidl w bio warzywa i owoce, tym razem dostarczymy również ekologiczne, wegańskie potrawy, w których wytwarzanie wkładamy całe nasze serce” – mówi Łukasz Gębka, właściciel Farmy Świętokrzyskiej.
Lidl Polska od wielu lat współpracuje tylko z tymi partnerami, którzy wyznają podobne wartości do firmy i mogą zapewnić wysoki poziom jakości swoich produktów. Farma Świętokrzyska jest tego przykładem. Nowe bio dania wytwarzane są w trosce o konsumenta.
„Dobre relacje Lidl Polska z Farmą Świętokrzyską trwają już kilka lat. Cieszymy się, że możemy wspierać polskich dostawców. Systematycznie poszerzamy nasz asortyment o kolejne ekologiczne produkty dostarczane przez biofarmę. Mamy nadzieję, że dzięki temu klienci będą jeszcze chętnej sięgać po zdrowe artykuły. Niezwykle istotne dla naszej firmy jest promowanie zdrowego sposobu odżywiania się wśród naszych klientów” – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.