Puszyste bajgle i chrupiące croissanty w menu przekąskowym Starbucks
Od dziś we wszystkich restauracjach sieci Starbucks w Polce dostępne jest nowe menu przekąskowe. Przepyszne bajgle i delikatne croissanty wypełnione po brzegi pysznymi i zdrowymi dodatkami od sprawdzonych producentów to oferta dla głodnych kawoszy.
Nowych przekąsek próbowaliśmy w czasie spotkania prasowego "Foodparing z kawą", które odbyło się w kawiarni Starbucks przy Emilii Plater 53 w Warszawie. Starbucks stworzył ofertę, z której każdy będzie mógł wybrać kanapkę dla siebie. Bazą dla każdej z nich stało się charakterystyczne dla marki pieczywo – croissanty i bajgle, które wraz z wyjątkowymi dodatkami stworzyły naprawdę zaskakujące i pyszne połączenia!
Nowe pyszne kanapki w Starbucks:
Bajgiel Łosoś: bajgiel brioche, serek śmietankowy, wędzony łosoś, kapary, karmelizowana czerwona cebula, świeży koperek
Bajgiel Pastrami: bajgiel brioche, pastrami otoczone papryką, sos musztardowo-majonezowy, ogórek konserwowy, rukola
Croissant Kozi Ser: croissant, burak, szpinak, kozi ser, karmelizowana czerwona cebula, rukola
Croissant Mozzarella: croissant, pesto Genovese, oliwki Russcitella marynowane w oregano i bazylii, suszone pomidory
Croissant Speck: croissant, długo dojrzewająca szynka Speck, Pesto Rosso, ser camembert,konfitura żurawinowa, rukola
Przy komponowaniu nowego menu szczególną uwagę zwrócono na na jakość i oryginalność składników, z których wiele sprowadzanych jest z Włoch (jak pastrami otoczone papryką czy oliwki Russcitella marynowane w oregano i bazylii) oraz Austrii. Na przykład jednym z bohaterów nowych kanapek jest np. Speck, czyli długo dojrzewająca szynka przyprawiona ziołami alpejskimi, będąca tradycyjnym produktem południowotyrolskim. Warzywa używane do przygotowania kanapek pochodzą od lokalnego dostawcy.
Kanapki przygotowane są codzienne n miejscu, w kawiarniach sieci. Bariści składają je własnoręcznie 2 razy dziennie – nie są one produkowane na taśmie. Po złożeniu, kanapki są przechowywane w chłodzonej części witryn, aż do momentu podgrzania –dzięki czemu nabierają kruchości i smakują jeszcze lepiej!
Test przeprowadzony w 9 kawiarniach w całej Polsce pokazał, że kanapki mają szanse znaleźć stałe miejsce w sercach gości – aż 9 na 10 z nich wskazało, że zakupiłoby daną kanapkę ponownie. A co z kanapkami, które nie zdążą się sprzedać? To proste! 16 października (w Światowy Dzień Żywności) kawiarnie Starbucks w Warszawie i Krakowie dołączyły do Too Good To Go, dzięki czemu na koniec dnia niesprzedane produkty mogą zostać nabyte w promocyjnej cenie.