Bracia Sadownicy - nowa marka na polskim rynku
Sad to nasz dom… - mówią założyciele marki Bracia Sadownicy. Tłoczą, musują, przecierają, ale przede wszystkim uprawiają jabłka. Wiedza o tych owocach w ich rodzinie przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Wiedzą o nich wszystko. Ich doświadczenie, pasja oraz miłość do sadu pozwoliła stworzyć nową markę na polskim rynku.
Wszystko zaczęło się w Śmiłowicach
W niewielkiej miejscowości na Kujawach w 1905 roku Józef Jędrzejewski zaczął uprawiać warzywa, a następnie owoce. W jego ślady poszły kolejne pokolenia, które przez następny wiek sukcesywnie rozwijały rodzinne uprawy i dziś skupiają się one przede wszystkim wokół jabłek. Dzisiaj sad dogląda osobiście najmłodsze pokolenie – Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński. Bracia Sadownicy uważają, że przetwory z jabłek nie muszą być ulepszane, konserwowane ani dodatkowo słodzone. A najlepszą przekąską jest pyszne, świeże i dojrzałe jabłko – zrywane ręcznie i oczywiście niewoskowane.
Sad w Śmiłowicach to wyjątkowe miejsce przyjazne pszczołom. Kiedy to tylko możliwe, sadownicy sięgają po naturalne sposoby ochrony, a z zaprzyjaźnionymi pszczelarzami rozmawiają na temat potrzeb pszczół i razem szukają nowych rozwiązań wspierających ich pracę. Projektowanie specjalnych pasów zieleni, czy wstawianie tak zwanych hoteli dla dzikich pszczół to tylko część działań, które pozwalają ograniczać ingerencję w naturalny ekosystem sadu w Śmiłowicach.
– W naszych sadach jabłka dojrzewają zgodnie z kalendarzem dyktowanym przez naturę. Osobiście pilnujemy wszystkich procesów i etapów produkcji. Wiemy, że dzięki pasji, doświadczeniu i wiedzy oferujemy doskonałe owoce i przetwory. Wierzymy, że znajdą odbiorców szczególnie wśród osób zapracowanych, żyjących w pędzie, ale przykładających dużą wagę do jakości jedzenia. – mówi Adam Jędrzejewski, współtwórca marki Bracia Sadownicy.
Wartość tkwi w prostocie
Marka Bracia Sadownicy ceni prostotę, kontynuuje tradycje rodzinne, ale łączy je z nowoczesnym i kreatywnym spojrzeniem na potrzeby współczesnych konsumentów. Oprócz świeżych, niewoskowanych jabłek pakowanych w poręczne tekturowe tacki zabezpieczone delikatną siatką, tworzy również soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami z polskich sadów i ogrodów, takimi jak: agrest, pigwa, kwiat bzu, porzeczka czy marchewka. Tłoczone Jabłko, czyli 100% sok tłoczony na zimno oraz Musujące Jabłko – świeżo tłoczony sok z odrobiną wody i bąbelków to produkty proste, lecz zaskakujące. Wszystkie naturalnie smaczne.
Produkty marki Bracia Sadownicy dostępne są już w wielu sklepach sieciowych takich jak Biedronka, Makro Cash&Carry, Netto, Kaufland, Intermarche, Piotr i Paweł oraz sklepach detalicznych.
Więcej informacji: www.braciasadownicy.pl
Facebook: https://www.facebook.com/braciasadownicy
Instagram: @braciasadownicy