Aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go już w Polsce!
Od dziś wszyscy, którym los naszej planety nie jest obojętny, mogą stanąć do walki z marnowaniem i wyrzucaniem jedzenia – aplikacja Too Good To Go jest już dostępna w Warszawie. Jej użytkownicy mogą uratować przed wyrzuceniem produkty i potrawy z ulubionych restauracji, sklepów czy piekarni.
Paczki-niespodzianki z niesprzedanym danego dnia posiłkiem w bardzo atrakcyjnej cenie można zamówić z takich miejsc, jak: Bibenda, Regina, MOD, Vege Miasto, KRAM, Evergreen, Superiore, Kaliska 20, Komu Komu, delikatesy Lafuente, Le Diplomate, Warszawski Lukier, Pochlebnie, Kuki – Wygadane Ciastka, Deseo, Stor Tamka 33, Mojo Picon, Art Sushi, Madame Szpakoska, Gemba, Chono Lulu Bistro & Bar, Bliżej - Klubokawiarnia, Pan Sushi, Dziki Lasczy soki Natura Cold Press, La Fit, Restauracja J czy 77 Sushi. Wkrótce również Too Good To Go zacznie współpracę z hotelami Novotel Warszawa Airport czy innymi hotelami marek grupy Accor i Orbis w Polsce, jak również z polską siecią kawiarni Etno Cafe.
Too Good To Go to wywodząca się z Danii aplikacja, dzięki której niesprzedana danego dnia żywność, zamiast lądować w koszu, staje się posiłkiem-niespodzianką. Sklepy i restauracje codziennie oferują świeże produkty, takie jak np. pieczywo, owoce, świeże kanapki, sałatki czy też pełne dania. Choć każde z przedsiębiorstw stara się sprzedać wszystkie porcje czy sztuki, nie zawsze się to udaje. W ten sposób całkowicie świeże i dobre jedzenie może wylądować w koszu. Dzięki aplikacji Too Good To Go użytkownicy mają szanse uratować przez wyrzuceniem pełnowartościowe produkty czy posiłki kupując je w bardzo atrakcyjnych cenach. Ten niewielki krok i zmiana myślenia człowieka może mieć wielki wpływ na planetę. Globalną CEO firmy Too Good To Go jest Mette Lykke, która zarządza ponad 300-osobowym zespołem. Jej misją jest zainspirowanie ludzi do walki z marnowaniem jedzenia i bardziej zrównoważonego stylu życia. Jest założycielką Endomondo, hitowej aplikacji dla fanów sportu z ponad 30 milionami użytkowników na całym świecie. Za polski oddział odpowiada Kuba Walasek.- Naszą misją jest stworzenie świata, w którym nie wyrzuca się jedzenia. Ze wszystkich sposobów na niszczenie środowiska – wyrzucanie jedzenia chyba jest tym najgłupszym. W końcu, dlaczego pyszne i świeże jedzenie musi wylądować w koszu? Wierzymy, że rozwiązanie problemu marnowania jedzenia jest w zasięgu ręki. Nawet drobne działania mogą przynieść wielkie rezultaty, szczególnie jak pojawiają się takie narzędzia do walki z marnowaniem, jak Too Good To Go – powiedział Kuba Walasek, Country Manager Too Good To Go w Polsce.
Too Good To Go działa w 12 krajach i ma już ponad 11 milionów klientów. Dzięki aplikacji zostało uratowanych już ponad 16 milionów posiłków, co ograniczyło emisję o ponad 41 tys. ton CO2. Polska jest kolejnym po Włoszech rynkiem, gdzie Too Good To Go rozpocznie działalność w tym roku. Ostatnio aplikacja została wyróżniona dwoma prestiżowymi nagrodami – Gault et Millau przyznało firmie Digital Award za uratowanie ponad 50 000 posiłków w Belgii. Z kolei nagrodę dla najgorętszego startupu przyznała komisja podczas jednej z najważniejszych imprez branżowych – konferencji The Next Web. Darmową aplikację można ściągnąć w Google Play i AppStore.