Zdrowa dieta, odchudzanie, oczyszczanie

Chcemy się zdrowo odżywiać, zachować linię, a czasem schudnąć. Jedzeniem można wpływać na stan naszego zdrowia - zarówno pozytywnie, jak i negatywnie. Warto wiedzieć, jak i co jeść, by czuć się młodo i zdrowo. Służymy informacjami na temat o tym jak się zdrowiej odżywiać.

Zdrowa dieta, odchudzanie, oczyszczanie

Nalewka z buraków z miodem gryczanym i cytryną

Nalewka z buraków z miodem gryczanym i cytryną to znakomite remedium na anemię. Podstawowa wersja nalewki buraczanej nazywana jest zresztą "byczą krwią", aby podkreślić siłę i krzepę, którą daje jej spożywanie. Nasz przepis na nalewkę z buraków z dodatkiem miodu gryczanego to prawdziwy pocisk w walce z niedoborem żelaza.

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 45 MINUT

Porcja dla: 10 OSÓB

Zupa paprykowko-cytrynowa z menu beszamel.pl DIETETYCZNIE

Zupa paprykowko-cytrynowa z menu beszamel.pl DIETETYCZNIE zachwyca rześkim aromatem cytryny. Przepis przygotowany został przez Poradnię Dietetyczną Dietosfera. Porcja dostarcza 180 kcal.

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 30 MINUT

Porcja dla: 1 OSÓB

Gulasz z indyka z kaszą bulgur z menu beszamel.pl DIETETYCZNIE

Gulasz z indyka z kasza bulgur z menu beszamel.pl DIETETYCZNIE będzie smakował każdemu. Aromatyczny sos, delikatne mięso i pyszna kasza to znakomity duet. Przepis przygotowany został przez Poradnię Dietetyczną Dietosfera. Porcja dostarcza 350 kcal.

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 30 MINUT

Porcja dla: 1 OSÓB

Sałatka nicejska z menu beszamel.pl DIETETYCZNIE

Sałatka nicejska z menu beszamel.pl DIETETYCZNIE przygotujesz szybko i łatwo. Wystarczy kilka składników, aby wyczarować pyszną i pożywną sałatkę. Przepis przygotowała Poradnia Dietetyczna Dietosfera. Porcja dostarcza 230 kcal.

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 30 MINUT

Porcja dla: 1 OSÓB

Jak prawidłowo karmić mózg, aby zwiększyć jego sprawność?

Każdy wie, że mózg jest ważny. Myślenie, rozumowanie, odbieranie bodźców zewnętrznych, zapamiętywanie, uczucia, to tylko ułamek wszystkich funkcji pełnionych przez mózg. Ta wyjątkowa maszyna myśląca i co ważne odczuwająca, potrzebuje ogromnego zasobu energii by podołać wszystkim zadaniom. 

Domowy makaron kukurydziany - bezglutenowy i smaczny

Wyroby z maki kukurydzianej nie zawierają glutenu, dzięki czemu mogą je wprowadzić do swojej diety osoby cierpiące na jego nietolerancję lub na celiakie. Na sklepowych półkach jest duży wybór makaronów i pieczywa na bazie maki kukurydzianej, ale przygotowane w domu są zawsze lepsze. Podajemy sprawdzony przepis na domowy makaron z mąki kukurydzianej.

Ocena: 5,0

Poziom: ŚREDNI

Czas: 50 MINUT

Porcja dla: 2 OSÓB

Pełna witamin zupa cukiniowo-szpinakowa

Sezon na świeże warzywa w pełni, ale zaczynają się już jesienne chłody. Warto w takim czasie wzmocnić się ciepłą, aromatyczną zupą, która przy okazji dostarczy organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Taka jest zupa cukiniowo-szpinakowa - pożywna i smaczna.

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 40 MINUT

Porcja dla: 4 OSÓB

Smażona rzymska sałata

Smażona sałata brzmi dla ciebie dziwnie? Mimo to spróbuj, nie pożałujesz. Rzymska sałata przypieczona delikatnie na oliwie z oliwek smakuje wyśmienicie. Podajemy przepis na smażoną sałatę.

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 20 MINUT

Porcja dla: 4 OSÓB

Dietetyczne ciasto z cukinii - czekoladowe i zdrowe

To ciasto wygląda i smakuje jak pyszne, ale bardzo kaloryczne brownie, tymczasem jedna porcja dostarcza ok 180 kcal. Ciasto z cukinii to świetne rozwiązanie, kiedy mamy chęć na coś słodkiego, co nie będzie kaloryczną bombą.

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 40 MINUT

Porcja dla: 10 OSÓB

Zupa marchwiowo-imbirowa z menu beszamel.pl DIETETYCZNIE

Zupa marchwiowo-imbirowa z menu beszamel.pl DIETETYCZNIE uwodzi świeżym aromatem imbiru i pikantnym posmakiem chilli. Przepis przygotowany został przez Poradnię Dietetyczną Dietosfera. Porcja dostarcza 200 kcal.

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 30 MINUT

Porcja dla: 1 OSÓB

Strona 1 z 48