Horoskop żywieniowy - jak powinny odżywiać się zodiakalne Barany? [WIDEO]

Horoskop żywieniowy - jak powinny odżywiać się zodiakalne Barany? [WIDEO]

Autor Zdjęcia: Shutterstock

Co powinny jeść osoby spod znaku Barana, by dobrze się czuć?

Zodiakalne Barany (21.03–20.04) to osoby cechujące się optymistycznym podejściem do życia. Zazwyczaj posiadają nieograniczone złoża energii, która daje im siłę na codzienne wojaże. Jaką dietę powinny stosować osoby urodzone w pierwszym miesiącu wiosny? Sprawdź, na jakie choroby są podatne zodiakalne Barany i co powinny jeść, aby im zapobiegać.

Baran - krótka charakterystyka

Osoby spod znaku Barana oprócz dużej ilości życiowej energii mają również nieposkromiony temperament, który często staje się powodem niesnasek z najbliższymi. Barany uwielbiają rywalizować, pragną zdobywać kolejne trofea i pobijać wszelkie możliwe rekordy. Zawsze chcą być chwalone i doceniane za wszystkie swoje zasługi. Osoby urodzone w pierwszym miesiącu wiosny nie znoszą nudy i monotonii, dlatego nieustannie angażują się w nowe działania i projekty.

Na jakie schorzenia podatne są zodiakalne Barany?

Ponieważ Barany w każde swoje przedsięwzięcie angażują przede wszystkim umysł, to nie powinno nikogo dziwić, że najbardziej podatną na choroby częścią ich ciała jest głowa, a szczególnie:

  • nerwy;

  • mózg;

  • narządy zmysłów;

  • włosy;

  • zęby;

Osoby, które są podatne na choroby atakujące zmysły, mogą profilaktycznie stosować diety, które są bogate w składniki stymulujące prawidłowe ich funkcjonowanie, np.:

Dieta w profilaktyce wzroku

Dieta uodparniająca

W jakich smakach gustują osoby urodzone w pierwszym miesiącu wiosny?

Osoby spod znaku Barana uwielbiają tradycyjne, tłuste, mięsne potrawy, do których nie lubią dodawać zbyt wielu warzyw ani surówek. Jako przekąski najczęściej wybierają niezdrowe chipsy albo precelki. Zodiakalne Barany zazwyczaj nie lubią słodyczy, wolą wytrawne ciasta od słodkich babeczek, a zamiast orientalnych przysmaków wybierają dobrze im znane, tradycyjne dania.

Co w swojej diecie powinny zmienić zodiakalne Barany?

Temperament Baranów narzuca im życie w ciągłym pośpiechu, a od jedzenia w biegu do wrzodów żołądka dzieli je najczęściej tylko krok. Osoby spod tego znaku powinny zwrócić szczególną uwagę na to, aby spożywać posiłki w spokoju, dokładnie przeżuwając każdy kęs.

Zodiakalne Barany powinny pamiętać również o zjadaniu 5 porcji warzyw i owoców dziennie. Aby spożywać odpowiednią ich ilość wystarczy, że do ulubionych mięs dodadzą większą porcję surówek, a niezdrowe przekąski wymienią na pyszne sałatki z dodatkiem owoców. Oto kilka przepisów, które z pewnością im w tym pomogą.

Sałatka z roszponką i truskawkami

Sałatka owocowa z miodem (wzmacnia odporność)

Sałatka ze szpinakiem, mandarynką i granatem

Sałatka mądrości (wspomaga koncentrację)

Sałatka z dynią i fetą

Zodiakalne Barany z uwagi na swój tryb życia powinny również zrezygnować z wszelkich używek, takich jak kawa i alkohol. Osoby urodzone w pierwszym miesiącu wiosny posiadają również skłonności do przybierania na wadze oraz mają trudności ze zrzuceniem zbędnych kilogramów, dlatego nie powinny najadać się na noc i spożywać mniejsze posiłki - minimum 5 dziennie. Jeżeli jednak któryś ze zodiakalnych Baranów poległ w walce z podjadaniem, to zamieszczamy poniżej dietę, która pomoże szybciej stracić zbędne kilogramy.

Dieta na szybkie odchudzanie

Śniadania - podstawowy posiłek dla zabieganych

Osoby będące w ciągłym ruchu powinny zwracać szczególną uwagę na to, aby zjadać pełnowartościowe śniadania, z których będą mogły czerpać energię przez kilka godzin. Ponieważ przygotowanie takiego posiłku może być problematyczne, poniżej zamieszczamy kilka przepisów na zdrowe, smaczne i szybkie śniadania.

Wytrawny omlet

Szybkie naleśniki z 2 produktów

Poranny koktajl

Jakich składników mineralnych najczęściej brakuje w diecie zodiakalnych Baranów?

Produkty, których nie może zabraknąć w diecie osób urodzonych w pierwszym miesiącu wiosny

  • soja;

  • fasola;

  • ryby;

  • cebula;

  • czosnek;

  • owoce;

  • kapusta;

  • ziemniaki;

  • szpinak;

  • banany;

  • orzechy;

Ocena: 5