Placki owsiane: zdrowe, smaczne i niskokaloryczne

Placki owsiane: zdrowe, smaczne i niskokaloryczne

Autor Zdjęcia: thinkstockphotos.com

Placki z otrąb są zdrowe, pożywne i mają sporo cennego błonnika 

Ocena: 5,0

Poziom: ŁATWY

Czas: 30 MINUT

Porcja dla: 2 OSÓB

Placki owsiane z owocami warto spróbować zrobić samemu! Owies to idealny produkt zbożowy dla osób z grupą krwi A. Szybko się trawi, przyspiesza metabolizm i pysznie smakuje.

Składniki

  • 6 łyżek płatków owsianych

  • ½ szklanki mleka owsianego

  • garść rodzynek

  • utarte jabłko

  • łyżeczka nasion sezamu

  • łyżka oleju kokosowego

  • skórka z limonki

Przygotowanie krok po kroku:

  • Do dużej miski wrzucamy płatki owsiane i dodajemy wszystkie składniki oprócz mleka.
  • Całość mieszamy, a następnie zalewamy mlekiem i odstawiamy na 15 minut.
  • Masę dokładnie mieszamy.
  • Rozgrzewamy patelnie z olejem kokosowym. Dużą łyżką formujemy okrągłe placki (mogą być cienkie i duże lub małe i grube - w zależności od naszych upodobań).
  • Smażymy placki, dokładnie podsmażając je z obu stron, delikatnie przekręcając łopatką.
  • Placki najlepiej smakują na ciepło, idealnie pasuje do nich kwaśna śmietana, bądź domowej roboty konfitura.
Ocena: 0